söndag 17 oktober 2010

Back in town

Hejsan svejsan!
Nu har vi precis anlänt med Settis Passat hit till Solle! Om ni bara kan förstå hur skööööönt det är att slippa åka buss! ;) Tur vi har Settis! :)

I helgen har jag bland annat kört ett testrace med klubben. Dängde dit pappa, men jag bör säga att jag fick verkligen slita för det!!! Känns skönt att äntligen vara bättre än han! ;) Hihi!
Annars har jag varit på stan med mamma och köpt lite grejer och även träffat på Ica-Jerry på caféet! ;)
Har även varit lite snäll mot pappa och tvättat bilen, så nu blänker den som en diamant! (Måste ju smöra lite så man kanske får låna den fler gånger)

Den här veckan blir jobbig känner jag! Har matteprov och religions prov :( Men det kommer nog gå bra! :)

Nu måste jag fika och kolla på Parlamentet! ;)
Ha det bäst gott folk!
/V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar