tisdag 26 oktober 2010

I Form Med Anna Anka! - Jo Tjena!



Kände bara att jag var tvungen! Såååå kulT! Alla som HAR 5:an borde kolla ;)

Anna anka är ganska så blåst och varför hon kommit på att hon ska folk att bli iform vet ingen.

"Jag är 38 år, på utsidan. Men på insidan är jag 16." När hon skulle tala om hur bra tränad hon var.
"Du är 33 år, men drygt 60 på insidan. Du kan glömma det där med familj och barn." Till sin adept efter ett VO2 test.
"För att bränna fettet så använder vi kroppen som vikt. Många tror att man ska ha tunga vikter, men då ökar man fettproduktionen istället." Jaaha?!
"Man behöver inte äta så mycket" Anna när hon såg en 'vanlig' portion mat.
"Det var så äckligt när hon blandade all saker sådär" När hennes offer, Maria, hävde upp en portion makaroner, kött bullar med ketchup på..
" Allt i samähället handlar om att äta... Jag förstår inte det. Ha sex istället!" Anna Ankas filosofi!

"Jag brukar sluta när nåt blir jobbigt. Men nu tvingade dom mig att fortsätta! Klart man blir bitter å negativ" Hon som Ankan ska träna har mycket bra inställning! 

Hejja på! Man kan ju bara skratta åt de. Klart SEvärt iaf! ;p
Thhh ahhw
Tjooohej från mäj i C-huset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar