måndag 4 oktober 2010

Trött,Tröttare,TröttAST!!!

Jag är slut håller på att somnar!!! Helt sik vad jobbigt det va på passet idag :O Idag är det kanel bullens dag också, Fan va jag ska trycka bullarna jag har i frysen :) mumma
Imorgon har vi Svenska Skrivning kanske man ska ta och förbereda sig lite också... Om jag orkar har fan ansträngt mig tillräckligt idag tycker jag.
Inte nog med det så va jag 1 poäng ifrån VG på religionen det va en aning surt kan jag tala om för er :(!!
Settis gjorde mig väldigt TAGGAD när hon sa att det va 40 dagar kvar till första tävlingen ihih spännande.
Kan ju även berätta att jag verkligen har lyckats idag. När jag skulle lägga mig för inskjutning och har precis stoppat in magasinet och ska till att ladda. Inser jag att jag glömt slutstycket i vapenskåpet på skolan. Fan va jag är klantig!!! Snäll tränare som man har åkte och hämta det...  Väldigt Snällt!!!!
Nä nu ska jag kolla på Svenskan en sväng bara för att jag Måste :(

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya <3 // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar