lördag 23 oktober 2010

Idag har vi fikat morgonfika hos Brink !! och efter det blev det till att spatsera upp till Hallsta och CHECKA snö läget =)
Sedan har jag inte gjort så mycket. Försökt mig på matten men det går inge vidare. Tar kanske nya tag imorgon... Prov på måndag :( hjälp mig någon!!!
Nu på kvälls kvisten så att säga har vi degat hos Settis! Sett film och nördaT data ;D
Men natt människa som man är så kan man ju inte sov än heller!!! Istället sitter jag här helt själv och diggar den "NYA" låten GUBBEN I LÅDAN!!!

Min dator är lite halvt CP ibland. Den slår av sig själv.. Trotts att jag har i sladden i datan och väggen.. Den kanske försöker ge mig ett tecken att jag sitter för mycket eller nått?!


aja bäst jag slutar nu när jag är på topp ;) heeeejdå // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar