torsdag 21 oktober 2010

SNÖ!!!

Måste ju göra ett inlägg så ni slipper se det förra ;) Ibland säger man saker utan att tänka efter före :P
För mig händer det allt för ofta, men det skiter man väl i ;) det är ju kul iaf...
Idag skulle jag och Viktoria plugga matte hos Evelina!! Jag gjorde två tal.. Viktoria gjorde 3 faaan va vi är KUNG!!!
Sitter just nu och lyssnar på Gubben i lådan :P  Ganska skön låt de e. Ska bara lära sig texten utan å innan :S det kan ju ta ett tag. Det är ju Svenska iaf. Måste ju se det positiva i det hela :D

Okej, åter till allvaret!! tänkte meddela att Snön är på väg till Sollefteå! Det sprutas för fulla muggar på Hallsta så himla gött!!!!!!!!!
*JAG ÄLSKAR SNÖ <3


Nä imorgon ska jag ha sovmorgon :) frågan är bara om jag ska skita i alarmet eller om jag ska dra det säkra före det osäkra å ställa alarm på mobilen runt sådär 10. Så jag inte missar den ända lektionen jag har som börjar runt 12 ;P Med mig vet man aldrig. Skulle kunna sova hur länge som helst ibland ;D intressebollen studsar antar jag :D
over and out // anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar