måndag 18 oktober 2010

Det sägs att det är tanken som räknas!!!

Men kommer jag till Religions Provet på onsdag och säger att jag tänkte iaf plugga, då är det ju kört!!! Vilket liv man har SKOLAN är ibland så långt långt ifrån underbar!!!
Men imorgon efter kvälls svenskan kan jag ju plugga eller?? :( måste ta tag i det där en annan dag. Inte idag för jag håller på att somna..
Å vad har jag gjort som är så trött?? Precis ingenting vettigt tror jag..
Jag förlorade mot Philip på Skyttet idag också ;/ vi körde 4*5. Det är bara att bjussa på middag någon dag då ;) Men näsa gång vill jag höra hela reglerna innan jag Startar. Sisådär kvällen innan så man kan förbereda sig ;)
Jag vann inte men jag sköt jävligt bra!!! :):) sådeså!! Positivt positivt..
Mitt i allt tar man sig några dagars vila för att hämta igen dig lite... Ibland kan det behövas, fast jag tycker mest att det är tråkigT ;(  Men enligt övremakter ska det vara bra, har jag HÖRT!!! :D

Nyss kollade jag i mitt fotalbum som jag håller på att göraaaa :) Massa trevliga kort på underbara minnen dom senaste åren :)  nää nu är det slut tjattrat för min del.. Imorgon slipper ni nog mig för då ska jag gräva mig tillbaka i tiden. Och hitta nå vettigt om Judendomens historia osv.
önska mig lycka till!!!! // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar