måndag 18 oktober 2010

Spagetti och ketchup!

Just nu sitter jag här och väntar på att mina spagettisar ska bli klar så jag kan äta dom med lite ketchup. Blev så hungrig och sugen på spagetti. Lite tråkigt att man inte hade nå bättre än ketchup till, men det går nog det också! ;) 

Idag har vi haft morgon styrka och sedan en lång och jobbig och dryg dag i skolan. ÄLSKAR Kenan just nu för vi fick skjuta på matteprovet tills nästa måndag, KUNGKUNGKUNG! :)

Sedan har vi tränat. Kört kombtest. Var bara Frankrike-gänget som körde för de andra var lite krassliga. Vad var det nån sa? "Man blir bara sjuk om man åker dit". Hm... Probably not!
Och jag måste bara meddela att jag persade! Det var på tiden och det kändes gryyyyymt skönt och kul! ;D
Klarade av målet som Långberg satte och jag ska nu få mig en stor feeet tårta av han någon dag! :D

Efter träningen var det dags för Ledarskap med Håkan! ;)
Och vid halv 7 fick vi äntligen rulla hem. Ibland blir jag lite less! Hur kul är det att vara i skolan 12 timmar om dagen?! :(  Man blir så in i bombens trött!

Ojoj, nu har spagettin kokat alldeles för länge!
Ha det bäst och simma lugnt!
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar