fredag 29 oktober 2010

Hemmmmmmmmma!!!!

Har efter många om och men dragit mig hem över :) lämnat "storstan" och återvänt till stavre by ;)
Mamma och pappa är inte hemma dom har dragit till Stockholm och ska kolla syster yster som ska spela några hockey matcher :)
På söndag kommer dom hem :D Tills dess får jag stå ut med mina två bröder som är hemma!! Får visa vem som är störst bäst och vackrast helt enkelt!! Eller så håller jag mig i bakgrunden, så ska ni se att jag överlever ;P Man ska kanske inte muppa upp sig allt för mycket :)
Nu ikväll har jag typ somnat framför TV:n, till middagen serverades riktig JULMUST!! snart är det jul, tävlings säsong och mycket mer!!! Men först är det HöstLov och vad jag ska göra är inte 100% klart men troligen bruks på torsdag om man säger så =)
Nä nu ska jag gå upp å se film hörs på heeej //  Anna Svedin Thunström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar