söndag 17 oktober 2010

Nu är det dags att tänka på refrängen. I helgen har jag kört race med några på Timrå SOK skyttet gick ju kanon iaf :) sedan har jag kört bil i stan, gått på stan, testat 1000 skor, ätit TACOS, chillat, varit på hockey, dock gick det som det gick :(, hjälpt syster att färga håret, kollat skräck filmer :D, sovit, klippt mig, och sist men inte minst har jag gjort lite matte eller öppnade iaf boken :) Men stängde den lika snabbt!!!

Just nu lyssnar jag på: Coolor Than ME!!! om ni ville anteckna tänkte jag :):):)
Annars blir det inte mycket gjort från min sida. Sitter och filosoferar om ALLT och INGET!!! vad gör jag för fel?? Jag vet inte vad jag ska göra... sorgligt men sant :( 

Okej nu ska jag tänka positivt tre bra saker som hänt idag: 
SOVMORGON!
KLIPPT MIG!!
TRÄFFAT MIN SUPER PINGLOR IGEN!!! :)

Detta va allt för ikväll!!! Nu är det dags att glömma sina bekymmer för imorgon kommer nya. Även fast jag vet att det är svårt är det värt ett försök :) //anna st


ps, klockan är 22:22 önska dig Något !!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar