lördag 30 januari 2010

Byebye Falun!

Jaa, nu sitter man i bilen påväg hem från inte allt för varma Falun.
Dagens tävling gick väl sådär, som brukar vara mitt uttryck, har jag hört... Kändes lite segt, fast ändå är jag väl ganska nöjd. :)
Banan var faktiskt ganska rolig, MEN jobbig! Men det är ju bra det, skönt att bli trött!! :)
Tråkigt att man inte blev kvar i Falun tills i morgon så hade man kunnat hälsat på Carro ikväll:p men men, jag får väl kanske hälsa på hon på Surfarn någon dag istället, höhö. ;)

Nyss va vi in på restaurangen som Engla mördaren besökte dagen innan Engla blev dödad. Läskigt!
Så nu kan ni ju skriva upp det också...

Snart är jag hemma i Njutånger igen, det är ett väldigt farande:p
När jag kommer hem blir det att ta på sig träningskläderna igen och träna. :)
Efter det kommer kvällen sluta med Robinson final. Spännande!

Måste även säga ett stort GRATTIS till Ingela som kom 2:a i dagens sprint på JVM. Mycket bra, du är grym! :D

Slut på det roliga.
/Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar