söndag 31 januari 2010

tetris!

Idag började jag dagen med träning, gick inte så bra! Var kallt, hade kommit snö efter att dom hade spårat igår så det gick trögt, och att jag blir yr nu för tiden när jag åker. :S Knepigt! Blev lite träning i alla fall! :)
Efter det blev det mest chillidill hemma ett litet tag och sedan måsta jag packa väskan och bege mig mot bussen. Bussresan gick ovanligt fort, det går bara fortare och fortare för varje gång, vilket är asnice! Eller det går inte fortare, snarare tvärtom, men det känns som det går fortare. Ajaaa...
Kan det ha varit på grund av att jag pluggade världens roligaste ämne, internationell ekonomi? :p Njaaaa, det va nog mer för att jag köpte Tetris till mobilen. Jag måste säga att jag är grym på det!

Nu vill jag att Settis och AnnaPanna kommer tillbaka till Sollefteå så allt slipper va så dött!!!!!! Härliga insatser av dom båda denna vecka!! :D Så jag röstar på en tårta när dom kommer tillbaka. Är det jag som ska gö den då kanske? Eller hur blir det? :p

Dax för kvällsfika till en annan del av Köping och sedan lite tetris innan jag ska sova.
Byebye!
/Vickis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar