söndag 24 januari 2010

Tillbaka i Skogen

Ibland blir man bara så irriterad!! I morse skulle jag sova ASLÄNGE, men istället vaknade jag vid 8 och det va omöjligt att somna om. Värdelöst!!

Tur att det var skidåkning på tvn så det blev åtminstone lite roligare, precis som alla andra helger så är det fullsmockat med skidåkning på tvn. Me like! :) Det jag kollade på var SM från Piteå. Kalla vann damklassen och Hellner vann herrklassen, inte så oväntat. Såg även massa coola människor från Sollefteå på tvn. Skoj skoj! :)

Sedan blev det tacos innan jag började min bussresa tillbaka till Sollefteå. Kändes ovanligt roligt att åka buss idag, kanske för att min helg var super duper! :) ASROLIGT att tävla igår måste jag säga! hihiihihi. Och sen blev man ju även bjuden på bio vilket var gulligt! :)
Så tänker man efter så var det lätt värt att åka hem i helgen trots allt.. ;)

Nu blir det lite matteplugg och sedan sova, för i morgon är det morgonstyrka 06.45. wiiiiieeeeeehoo!

Byebyeeeee!
/Vickan

1 kommentar:

  1. Skogen är ett ställe för alla, jag tror att det är skogen som kommit på alla smarta lösningar som tex mobiltelefonen XD TRä, TRä , FURA, FURA, EN hehe Sollefteå är något mer än skogen Viktoria:D Solle är en växande djungel and I LIKE IT<3

    SvaraRadera