onsdag 20 januari 2010

*Stjärna*

Idag har vi haft så kallat kvälls skytte, gick sisådär jag och BRINK var helt klart bäst även fast vi kanske inte visar det hela tiden:D Fast idag var vi etta nerifrån, nån måste ju stå för den platsen också. Nu väntar jag på att komma på något vettigt att göra!!!'
Idag har vi iaf ätit LYX middag vill jag lova, var riktigt svårt att tillaga många ingredienser och så men tror till och med att jag lyckades med att INTE bränna något eller?
Vi har också lyckats med att ha lika dana tröjor idag, kändes som om man var typ 11 och hade bestämt att vi skulle ha lika men så va det faktiskt INTE!!
Annars tycker jag att det ska bli bättre, snart JVM åker hem på fredag förmodligen om inte min plan spriker och sedan vidare till Torsby på söndag det kommer bli kanon kul!!;D
Tjarrå/anna

ps, idag börjar andra avenyn!!!! hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar