torsdag 21 januari 2010

På väg..

Idag har varit en dag som alla andra, en dag med mycket innehåll, fixat mina skidor så nu kan man åka på dom äntligen!! Hade företags Ekonomi som vanligt suck..
Nu har jag försökt bestämma vad jag ska ta med mig i min inte allt för stora väska. Har insätt att jag kommer få panik imorgon när jag inte får plats men en dag i taget nu!! hihi Imorgon tar jag bössen (bussen) hem hem, underbart!!! Sedan drar jag vidare till Torsby tidigt på Söndag morgon det blir BRA. Är borta en vecka och två dagar och sedan kommer jag hem i god tid till internationella provet me like!! Nä mycket skämt där;)
Jag hoppas på en trevlig vistelse i Torsby:D iaf. Och håller tummarna för min Syster yster som är på väg till Vancover och OS i hockey, Jag är grymt avis ska ni veta jag vill också åka dit sådär:(
Ha det Bäst// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar