söndag 3 januari 2010

Torsby!!

Själv klart försöker även jag ladda men just nu är jag laddad till 1000 just för en annan anledning men det tar vi en annan gång. Imorgon 8,20 00 exakt åker jag iväg från härliga LJUSTORP!!
VI HAR: en solle buss, tränare och efter ett tag även Brink eller som vissa kallar henne VICKIS! och delar av föräldrar skaran. Det kan bli kul eller jag menar Kom igen DET BLIR KUL;)

Idag har jag lyckats med att hmm? sovit till 1, sett tour de Ski och slutligen blivit klar med Naturkunskapen inte ett år försent (2010)HE HE..
Nu ska jag ladda på mat depåerna vi HÖRS.. som vissa brukar säga// ASeT

2 kommentarer:

  1. vinka när du åker förbi hos mig då :D jag ska stå i korsningen å vänta på er ;) haha <3

    SvaraRadera
  2. ja det e lika bra det :)vi är där runt halv nio skulle jag gissa på :)haha<3

    SvaraRadera