torsdag 14 januari 2010

Lugn du nu!!hihi

Nu är jag hemkommen efter dagens andra pass i sådär MINUS 20 eller kanske till och med lite mer. Vi är så jävla hård må jag säga tjejer plus Ananas pajen hehe. Idag har varit en rafflande dag med mycket spänning och As mycket garv!!! Min nivå på humor är ganska låg, men vadå ett gått skratt förlänger livet. Bara att konstatera att Jag kommer leva länge!!!!
Vi hade dubbelt upp med Företags ekonomin också asså två lektioner i RAD. Vi jobbade nästa så pennan glödde men bara nästan, sedan är frågan hur mycket vi lärde oss??? hihi
Imorgon är det bara Engelska det gillas skarpt, inte att det är engelska utan att det bara är en lektion:D Då slipper man kuta till bussen!! För imorgon drar jag hem till kära Ljustorp. Jag bor i ett torp där det är ljust förstår att intresse bollen stutsar upp ner upp ner upp ner osv. skämt och sido!!
Nu ska jag gå och lägga mig i tid hade jag tänkt, Det är tanken som räknas kom ihåg det//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar