måndag 11 januari 2010

SOLLEFTEÅ!!

Ja då är en här dagen över typ tveksam på att den har något mer att erbjuda funderar på att gå och gräva ner mig i sängen... Det är så JÄVLA KALLT hatar min lägenhet och mycket annat också!! Imorgon får man se VIKTORIA kanon kul!!:D
Dagen har varit tråkig började med att jag skulle träna 3 h på morgonen med ettorna och alla girls som är friska chillade lite, pratade en del och köttade ett utförs race ett + är jag inte körde UR iaf... Men livrädd som vanligt var jag, utför är överskattat som bara den ibland...
Anlände till slut till den snygga skid koridoren (GULT är FULT). Åt lite LUNCH en massa chill och lite till chill till slut blev det mat på hotell och resturang...
Då återstod bara kvälls passet komb 1,30 ÖK stå skyttet gick ju allt ifrån kanon, men kan ju medela att det var en lätt och lagom vind. Nu sitter jag här i min kalla lägenhet och borde plugga matte men vadå det löser sig, tar det nån annan dag!! HjaaAaaaaa
//Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar