måndag 18 januari 2010

Idrottsgalan!

Nu har Anna och Settis just gått hem efter en kväll fylld med Mango Sorbet och Hallon Sorbet och en bullkrans! ;)
Just nu kollar jag på idrottsgalan och jag lovar att Helena vinner Jerringpriset. Jag hoppas i alla fall det! :) Hon är ju liksom grym hon!!
Blev glad över att årets tränare/ledare blev Staffan Eklund. :)
Måste bara säga att jag börjar bli lite trött på att Zlatan ska få massa priser hela tiden. Men men... han är väl grym eller nått har jag hört, så han förtjänar väl de då :)

Snart måste jag börja dra mig mot sängen också. Jag kan ju bara säga att jag är svin trött eftersom man måste upp på morgonstyrkan i morse. Egentligen fattar jag inte varför man har träning så tidigt, man är ju bara trött då, och hur mycket ger det då???? Men det är väl bara att hänga med.

I morgon blir det skola på morgonen och sedan träning med intervaller! ;)
Godnatt allihop! :)
/VIKTORIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar