måndag 11 januari 2010

Sollefteå nästa :)

I morse när jag vaknade mådde jag mycket bättre :) men fortfarande rätt förkyld. Så jag har tagit det mest lugnt idag och packat ihop dom sista grejerna för ikväll åker jag till Solle! :) Egentligen vill man ju stanna kvar hemma på lov, men det ska ju såklart blir roligt att komma tillbaka och träffa alla och ha engelska! Det ska blir det roligaste av allt.. skämt å sido.
Jag längtar faktiskt efter Solle nu och efter Knåll & Settis! :)

Just nu hoppas jag mest av allt på att jag ska kunna börja träna så snart som möjligt!! Men eftersom det känns rätt bra nu så ska jag nog snart komma igång igen! :) :) :) Frågan är om jag kommer kunna åka DM i helgen. Tveksamt, men vi får väl se...

Nu måste jag packa vidare och säga adjö till kära Njutånger. :(
Bye!

Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar