fredag 29 januari 2010

Falun nästa.

Nu sitter jag i bilen påväg till födelsedagsbarnets (Niklas) hemstad Falun, och nej Anna det är inte till "Grönklint" jag ska! ;)
I Falun blir det tävling i morgon, 5 km klassiskt, och jag hoppas att det går bra. :) På söndag kan jag tyvärr inte vara med och slåss om 10 000 kronor för jag har ingen stafett-kompis. :/

Just nu ser jag bara snö vart jag än kollar, lite coolt är det fast det känns lite väl mycket. :p Seeegt går det också. Vissa folk verkar inte kunna köra bil när det är snö, så det blir världens köer.. Men men... det är ju nice att åka bil länge. Om inte annat så är man ju rätt van att åka bil i flera timmar nu för tiden..

Jag hörde nått om att Settis vann idag, är det sant? I så fall är det verkligen coolt!! :D Och hoppas det går lika bra även dom andra dagarna.
Jag håller även tummarna för Anna som kämpar nere i Torsby. Nicenice!

/Viktoria Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar