söndag 10 januari 2010

Fortfarande sjuk! :(

Nu sitter jag här och kollar på slalom och snart börjar damernas sista tävling i Tour De Ski. Frågan är vem som vinner. Det blir spännande! Känns jobbigt att dom ska åka upp för en slalombacke men dom är ju så king så det klarar dom nog lätt! ;)
Jag kan ju bara meddela att jag aldrig ens skulle orka att kolla på en slalombacke just nu, jag mår inte direkt bra! :(

Nyss var det damernas skidskytte också, och Helena Jonsson slutade på en finfin andra plats.
Hon som tabba sig förra året (jag vet inte vad hon heter) och sköt stå när det va ligg, tabbade sig i år också, fast i år sköt hon faktiskt stå när det va stå men på fel bana, så det blev några rundor för hon.. Stackare!!

Jag stannar nog hemma en extra dag för vad har jag att göra i Solle nu? Vill ju inte direkt smitta ner någon och inte vill jag till skolan med den här formen heller. ;(

Långan ringde nyss och fråga om jag kunde ta hand om en prao den här veckan, men det är nog ingen kanon idé nu när jag är sjuk, så då skulle nog Knåll få ta våran prao istället.
Långberg meddelade även att han va på Annas favoritställe för tillfället. Kan nån gissa vart han kan vara? Det är ju omöjligt att gissa fel! ;)

Nu ska jag nysa vidare och dricka lite te kanske.
Hörs senare! ;)

/Tått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar