lördag 2 januari 2010

Tour De Ski dag 2

Nu sitter jag och kollar på herrarnas Tour De Ski. Missade tyvärr damernas tävling tidigare idag eftersom jag tränade. Men får väl snart någon rapport. ;)
Självklart hejar man ju på Sverige, men mest på Rickardsson eftersom han tävlade för NJUTÅNGER när han var yngre. ;) Den ni! ;)

Ikväll blir de väl chill och kanske lite lek i snön. Jag kan ju bara säga att vi har snö så det räcker nu! Igår snöade det upp till knäna på mig på bara några timmar. Och eftersom jag är så hiiimla lång så kan jag säga att det är mycket!! Skämt och sido... Nä, men det snöade ungefär en halv meter! :D
Alltid roligt med snö, men det är inte alltid så roligt när man ska hjälpa till och skotta! Men men... Jag är ju ändå ganska biff så det va ju inte alls nå jobbigt om man tänker efter. hahahaha

Nu måste jag kolla vidare på Tour de ski, även fast jag inte fattar varför finnländaren rycker redan. Aja..

Ha det kung!
/Vickan

2 kommentarer: