tisdag 12 januari 2010

Jag har lyckas!!

Nu sitter jag här i min lägenhet och funderar på allt mellan himmel och jord samtidigt som jag tittar på mästarnas mästare. Idag har jag tränat dubbelt först a2 komb på morgonkvisten sedan en kuslig kvälls tur med Ingela lalalalala och Maalin.. HEHE
Idag kom Tått tillbaka till SOLLEFTEÅ och nu kommer vi tre KINGAR ha AS kul tsm. Funderat på ett nytt team namn de tre muskletörerna (Tått, Psettis och jag)Vad säger ni?? smartare än vanligt där!!!
Kan ju medela en mindre bra sak jag har lyckats med.. Stoppade in lite för mycket i skarvsladden så nu funkar inte mitt el utag och min lampa i taket men det värsta är att ingen propp hade gått så jag vet inte riktigt vad jag har lyckats med. Leka lite ELEKTRIKER kanske?!
Dålig förslag av mig det slutar förmodligen illa.. Nä nu ska jag fika lite :D
BE RIGHT BACK//anna svedin thunström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar