torsdag 28 januari 2010

Hemma igen! :)

I morse började dagen med ett komb.test. Det gick inte så bra, det blåste och snöade så skyttet gick piss och det gick inte att åka skidor heller för man sjönk bara ner, typ 5 meter... nääråå, men nästan ;)
Efter det blev det chillidill ett tag och sen måsta man ju ringa och fråga Anna hur det gick, och det gick ju bra! :) Bra kämpat kingen! :)

Vid fyra började min färd hemmåt. Och då menar jag hem hem! :P
Tåget var försenat i Sundvall, men det gick ju bra ändå, jag kom ju hem till slut. :p (inte för att det va så jätte mycket försenat, typ bara 10 min, men tänk innan tåget är i Stockholm, då är det typ 10 timmar försenat eller nått) hihihi
Nu sitter jag i soffan med Anton och kollar på Robinson, ASNICE! :D

I morgon bär det av till Faluuun där jag ska tävla på lördag. :) Asnice det också!

Nu har jag inte tid med det här längre!
byebyeee!
V.Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar