söndag 13 mars 2011

Back in town

jajemen, nu är vi tillbaka i Sollefteå efter lovet. Hade gärna haft lov en vecka till fast samtidigt så längtar man ju tillbaka lite grann hit också. :) Lite små jobbigt att när man är här längtar man hem och när man är hemma längtar man hit, knasigt!

Annars så äre väl hyfsat bra. Ryggen börjar bättra på sig och träningen börjar väl rulla igång. :)

Roligare än såhär blev de inte idag, förutom att Anna & jag skämde ut oss ganska mycket när vi skulle till Settis idag, men vad gör man inte för Settis ;) Godnatt!
/Vickan

2 kommentarer:

  1. Har bestämt mig nu, jag ska bli BÄST! Det får kräva vad som krävs och lite till!
    Jag vill inte behöva ha en bra dag för att kunna vara med i toppen. Där ska lägsta nivån ligga, bra dagar ska man utklassa. Ord och inga visor, det får ta den tid det tar, men räkna med mig. Jag ger ALDRIG upp!!!

    Något att ta efter kanske ?????????

    SvaraRadera
  2. Nån stjärna måste ha sagt det där... tror att jag måste ta denne på orden. Helt klart. :) den som lever får se.

    SvaraRadera