måndag 14 mars 2011

Dagens små TIPS!!

*Om du vill komma i from till JSM i Sollefteå i helgen har jag ett hett tips till dig.. Köp Henning´s Storform Ett klassiskt rostbröd. Och kom i FORM.. Detta är ett vitt bröd med "rikligt" med fibrer för att kunna prestera på topp. Ett plus är att det är OSÖTAT. Du blir alltså inte allt för söt om du tar och äter förmånga, med detta luftiga bröd är det lätt att det slinker ner en hel del.
Man kan sammanfatta brödet Gött, Onyttigt och Billigt!!
*Sedan på Brödet brukar man ha pålägg, själv kör jag stenhårt på smör. The smör of today is : Becel med Omega 3&6.. I hopp om att bli lite smart och få i mig all fisk jag behöver!! Som sagt jag äter inte mer Fisk än så punkt slut.

*Veckans Yoghurt är Yoggi`s egen DRÖM med vit persika- vit choklad HELT OSLAGBAR (Y)

* Patty Störtlopp är inte riktigt din grej, du måste öva på kaviar svängarna!!!

* Sista men inte minst tycker jag att det är dags att damma fram kort byxorna det är ju trotts allt bara 5 minus ute.  Haha skööön kille de där :P

Nu ska jag äta upp och pallra mig i säng för imorgon har vi hela 1 lektion nästan så man blir trött ;)
Höörs på heeeej å sov så sött :) // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar