onsdag 2 mars 2011

Klick, klack

Tja!
Idag som idag som idag äre onsdag vilket innebär skola hela dagen och kvällsskytte på kvällen! (y) Kanon kul!
Lyckades flörta till oss typ en lektion mindre på grund av att det var sprintstafett på tvn . Grymt av svenska damerna måste jag säga! :)
Annars idag har jag varit till "Kenta" som Gradin säger. Nämligen en naprapat och försökt knäcka till ryggen. Gick väl sådär, verkar va svårt att få ut allt ont, men tänkte be Anna slå på ryggen med en hammare i morgon så kanske det blir bättre :))


På kvällsskyttet fick vi även väldigt vackra priser idag. En banan, RisiFrutti och en Gainomax. (y) EG11 är bra påhittig han. Måste säga att han är branog KING! ;)

Just nu yrar jag runt i läggan i mina klackskor och försöker rensa undan lite för i morgon kommer nämligen mamma, mormor och farmor och kanske pappa, och då gäller det att ha städat, annars får man väl höra ;)
Idag har även nån filur varit in i läggan och bytt alla vattenkranar och sånt där, king! Vattnet skulle tydligen bli mjukare med dom här..?
Nu har jag inte tid för detta. Måste kika BigBrother och tagga till för StudentBalen i morgon (:
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar