torsdag 10 mars 2011

titta va jag hitta


:)

Du skulle ju inte slå!! ;)

Tror jag steekte 100 ägg å hade aldrig gjort de förr, å varje steeektägg blev som musse pigg :))

Haha, undra hur många gånger jag gjorde fel?? Takt känsla lika med 0 och stel höftena (Y)

Åter till allvaret, idag har jag kört skodan :P inte de lättaste om ni frågar mig tillslut nådde jag slut destination Ösk och dagen till ära blev de Skate en runda på sådär 22km å mitt MÅL med dagen va att inte ha högre puls än 165.. Lyckades bra, men då får ja smyga fram..
Gillar Banor där dom varnar för branta utförslöpor.. Den första gick ju bra bromsade ju ganska mycket men tog mig ner å va inte allt för rädd.
Men sedan ute på andra siaa vägen där va de en jävla utförsbacke ett stup rakt ner kan man säga, å nu förtiden är inte störtlopp min grej.
När man va liten och utan hjärnceller så va störtlopp de ända man kunde men med åren har man tappat den förmågan.. Kan de bero på att jag blivit smartare eller??

Igår insåg jag att TACOBAR ha lagt ner i Östersund vilket jävla påhitt!! De va ju därför man ville åka hit, idag har jag fått uppleva att de e ganska nice å åka Skidor här också, synd bara att de va lite mycket skräp i spåren blir nog Ross skidor nästa gång, ja ja mena dom är man ju inte så rädd om ;)

GRATTIS ALLA GRYMMA SKIDÅKARE SOM ÅKT I BODEN OCKSÅ!!
hörs på heeej hälsa hem// Anna st

1 kommentar: