onsdag 16 mars 2011

GRATTIS!!!

Idag fyller Göteborgarn år, med andra ord min största storebror JOEL fyller hela 25 år. :)

Eftersom min bror smyger som undan när vi tar kort så får jag bju på en mitt i maten bild som pappa är expert på att knäppa. :)

Annars då? Idag har vi inte haft allt för mycket att göra.. Sovmorgon till ja näst intill när jag ville. Klart man vaknar halv 8 och kan inte sova för ovanlighetens skull faktiskt. Chilla lite vid datorn, tog på mig lite kläder osv osv.
Väl på skolan blev de till å tvätta och göra en hel städning av skåpet nere på skid!! Allt är roligare än att gå i skolan:) Idag har vi haft massa högskolor och liknande på besök bland annat Försvarsmakten!!
Kanske man ska satsa på lumpen om ett och ett halvt år??
Aaaa fast näää.

Topp of the day är nog ändå lekarna vi underhöll oss med tills det var Mat och Slotts sprinten :) Fy fan va KUL!!! hahah Ett gått skratt förlänger Livet som tur e
sov så sött // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar