torsdag 24 mars 2011

Nu måste vi dra...

Nu inväntar vi Lunchen ( Den fina FISKEN) sedan ska vi ta vårt pick å pack och dra ut på nya äventyr..
Närmare bestämt ska vi till Östösönd som jag bruka säga..
Vi ska tävla vår sista Junior tävling i skidskytte för i år typ. Vad händer sedan??
Då blir det VÅR!! En sån här VILO period på bara 30 h, men det ska vi nog fixa. I Solen som kommer va ska vi steeeka sönder faaan.
Annars är det ganska dött, min dator har fått sig ett litet spratt, den vägrar logga in på internet!!! Jaaa å vad gör man då rå*?? Typ går och lägger sig kl 21:00.. Kul liv.
Och Vb`s musik tips kan ta sig någon stan, exempel vis i RÖWWWEN!! Inte min favorit melodi precis, så uttjatade så man blir ju förbannad... Å när jag blir det är det extra roligt att spela den om och om igen antar jag...

Mitt tips till er spela ingen musik, sitt i ett mörkt rum och kolla in i väggen samtidigt som du slänger datorn i golvet och hoppar lite extra på den BARA FÖR ATT!!!!!!
Aaaa FAST Näää ,, chilla grillen i Östersund istället! Någon som har en pulka att låna ut eller dylikt kan höra av sig, jag och BRINK skall köra störtlopp ner för Slalombackarna helst tillsammans på en stjärtlapp!!

Men vare nå ni sket i så vare väl de kaaaarl ;)

Har man sagt A får man säga B så får man C vad DE! hihih

Får vi la se om det bliren BORTA BRA MEN HEMMA BÄST, igen som igen som igen

* Ingen Ko på isen
*Lika barn leker bäst
*Morgonstund är guld i mun
*Pengar växer inte på träd
*Skrattar bäst som skrattar sist
*Tiden läker ALLA sår.
*Sälj ägget innan hönan
* Äta bör man annars dör man
* Äta gör man ändå dör man
*Övning ger färdighet
*Kläderna gör mannen
*Gör inte en höna av en fjäder.
*Finns det hjärterum så finns det stjärterum.
* Ge dig inte på berg när det finns småsten
*Alla är vi barn i början ( för alltid)
 Hörs HEEEEJ, hälsa hem/// Anna meeee familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar