onsdag 30 mars 2011

Sjuk

Efter några tunga och sega dagar har jag nu gått och blivit sjuk. Har haft lite på känn att det inte riktigt varit som det skulle den senaste tiden. Just nu mår jag inte fullt så bra som jag skulle vilja... Finvädret glassar på ute och jag orkar knappt gå ut, känns faktiskt förjävligt! :( 
Lyckades pallra mig iväg på Konsum igår efter att ha gruvat mig hela dagen. När jag väl lyckats ta mig dit så skulle jag köra Strepsils och då måste man tydligen va över 18 och jag hade inte legget med mig. Lyckades efter många om och men övertala kassörskan att jag skulle få köpa dom för jag va så sjuk och det va så synd om mig! ;)

För övrigt så måste jag säga att jag har sjukt tråkigt! Att inte kunna leva som vanligt, dvs gå i skolan, träna och flumma runt med dom bästa på kvällarna gör mig deprimerad! Det är såna här gånger man inser att det faktiskt är jäkligt kul i skolan ändå, vad ska man göra när man gått ut skolan liksom? :O En sak är säker i alla fall, jag ska ALDRIG vara arbetslös, skulle dö av depression av att bara vara hemma!

Sitter och lyssnar på musik nu och ljudet är på typ max för att jag ska höra nått för jag har lock i öronen. Utanför har det på bara några minuter sprungit förbi kanske 10-15 pers. Känns kul att man äntligen kan börja springa igen! Hoppas bara knäna och benhinnorna och allt vad det nu är, håller.
Just nu åkte veckans tåg förbi här också. Är ju en ganska stor händelse här i Sollefteå ;)

Nu ska jag röra mig mot sängen, dricka lite te och hoppas på att få tillbaka lite kraft och förhoppningsvis få komma hem i helgen! Vill inte vara här nu!!! Det är såna här gånger man önskade att man bodde hemma!!!
/V

Jag saknar er mina flummon! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar