tisdag 8 mars 2011

Jag har lite tråkigt, bara lite..

Befinner mig i Östersund, Sveriges händelserikaste stad typ. Känner mig ensam. Lägger för mycket tid på facebook och är jävligt hungrig..
Hjälp någon!! rädda mig!
Okej, det är inte så illa som det låter har bara ganska tråkigt, just nu ligger pappa på sängen och står för musiken ZZzZzZzz VakerT!!
Tur man har hörlurar som stänger ute allt ljud. Imorgon är det "tävling" Stå skytte med stöd, på tiden att man får testa på de iaf har ju missat själva stöd delen i min skidskytte karriär :P
Och om man har tur kanske man träffar också..
Ja så om det händer nå kul i Östersund kan ni ju höra av er, tack på förhand, ni kan nå mig via facebook, och är jag inte där så kan ni ju testa på mobilen, svarar jag inte där så har jag troligen fått nånting att göra tex räkna vindruvor eller dylikt, TACK på förhand..
Dagens pinsamma står jag själv för så himla konstigt, de kom fram en tjej å prata me mig i dag å de koppla inte någonstans vem det var, mer än att det va en skidskytt som kände mig å jag kände inte henne eller gjorde jag kanske det? Ingen aning, det kallar jag illa från min sida..
Dagens idddddi, de va en rysk,tysk eller va de bellman som bara stod å snacka meee mig som att ja skulle förstå på deras språk?? Någon som vill bli tolk till mig?
Känner att varje inlägg behöver ett SLUT, skulle kunna skriva hur länge som hälst om ingenting, bara för att jag inte har någonting att göra... Men varje saga har ett slut som sagt. Ha en fortsatt bra fet tisdag å ta det lugnt med semlorna PÖSS// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar