tisdag 22 mars 2011

Boktips

Veckans boktips: "Marknadsföring i en ny tid". En riktigt bra bok med riktigt roligt och spännande innehåll. Dock lite för lite sidor, men då kan man göra som mig och läsa den upp och ner efter att man läst ut den, för så fantastiskt bra är den faktiskt! Du kommer ALDRIG tröttna på denna bok och kommer ALDRIG känna nån ångest över denna fantastiska bok! Kärlek till denna!  <3

Hoppas ni får en fin kväll till skillnad från mig som har panik, vilket jag på något konstigt sätt alltid lyckas få dagen innan prov, men inte är jag bitter!...
Skulle även vilja tillägna en låt till min kära vän Anna, som just nu sitter och pluggar och inte har någon dator att få stöd av, stackarn! Hoppas denna låt kan göra dig glad! "On the floor" - Jennifer Lopez.
/V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar