onsdag 9 mars 2011

Nu ska jag sova

Men innan de ska jag berätta om min nya hobby, kasta upp vindruvor i luften å fånga dom i munnen!! Ba sådär kom jag på dee som från ingenstans :) Måste skaffa mer vindruvor imorgon :) king kong!!
Tur de inte va "trångt" på the prisutdelning (svengelska) stå å knappt kunna andas är väl allas dröm typ tätt intill en ryss, tysk eller en schweisare kanske Mumms!!

Idag när jag åkte av mig så va de en gubbe(Norsk) som stanna å fråga om hjälp, hans knut på nummerlappen hade gått upp!asså shiiiit! Snäll som man är hjälper man såklart till. Synd att de inte va den där dröm Norsken som fråga om hjälp, hade ju varit lite mer status om man säger så..
Men stanna å knyta nummerlappen är iaf bland de sista jag skulle göra på en tävling!!  Dock brukar vi ju inte använda oss av papp nummerlappar som sitter käpprätt åt helvete, men de va ju en annan 5 a ;)
Inne hos mih Just nu:
Coming Home!
Jag Kommer.
Fu**ing Perfect!
osv,

*På väg tillbaka är:
Snart är det jag som är kung
Wannabe med Spice Girls
elleeer?

* Oj de hade jag nästan GLÖMT:
Hero of war

Holiday
A Man from Argentina
Jag är en vampyr
Känn ingen sorg för mig Göteborg
Nu måste vi dra

*Så sjukt fina:
Gabriellas song
I`d rather be whit you.
Rivers flows in you

haha osv osv osv SOV GOTT!! // aset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar