lördag 5 mars 2011

LOV 24/7 vill jag ha (Y)

Nu befinner jag mig hemma i Stavre by som de heter :P
Efter en åktur med Brink i Vita faran anlände jag helskinnad kl 16,00 typ å LOV var ett faktum..
Igår chillade jag, såg på lets Dance med hopp om lite nya Dans mows till höstens tillställningar!! Men vad ska jag säga, lite väl avancerat för mig, röra både armar och ben samtidigt :P Närå, skämt å sido ;)
Idag har jag Vilat, eller sprungit runt på Stan checkat läget i Sundsvall om man säger så. Blev lite inköp men också gick jag runt å trallade på Min Evighet med Carola... Fy fan va det blåste!!

När vi kom hem insåg vi att vi bara kan Flagga på halv stång numera, flaggstången har gått av på mitten (Y)
Snart rycker väl taket också, måste fan va storm ute..
Därför har jag hållit mig inomhus så mycket som mögligt, fixat med dagen efterätt pana cotta!!!
Jag borde bli Kock fan va grym jag är..
Nu ropar Mamma att maten är klar Bäst jag kilar, hörs på heeej hälsa hem =) // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar