torsdag 31 mars 2011

Tjollahopp

Vet att ni saknar mig bloggen, men har ju som sagt VILO period den här månaden..
Har varit utan Godis i typ 2 månader imorgon också, det är helt sjukt!!!

Vi saknar dig också Brink, skolan är tråkig utan dig jag måste som jobba på lektionerna när inte du är här..
Men det är ju ganska viktigt de med !?
nästa vecka blir det Bruks med Evelina!! Chilla åka skidor och tävla på helgen såklart!! Ska även ställa upp i knalle crossen, men efter dagens utförsåkning ser jag inga problem i det. Får man ha slalomskidor mån tro???

Som sagt idag har vi åkt slalom på hallsta i säkert 3 och en halv timme nån stopp!! JAG & SETTIS ägde backen, okej va nå alpinister där en sväng också, men ändå!! Det va grymt kul iaf va ett år sen sist typ :p

Har jag fortfarande ingen Dator så vill ni få tag på mig kan ni kanske nå mig på mobilen, kanske!!
Livet utan Dator är tråkigt, men ändå lärorikt! Man hinner som med mycket mer saker utan datorn, typ kolla in i väggen leta vad det är för program på tv:n, genom att bläddra i hundra år!! Shiiiit the same imorgon bär det av hemåt SkÖNt!!

Nu ska jag gå hem och gräva ner mig i min säng skapligt trött!!
Ni få ha de så länge, så hörs/ syns vi i framtiden // Anna sT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar