söndag 1 januari 2012

2011 so last YEAR!


Vi sumerar det hela med lite bilder ;)


Höst fotografering



Jag och Patty i Sommras



Jag och bästa Therese <3


Mamma, pappa bror och jag var och plockade hjortron i sommras ;)


Jag är rädd av att åka parise hjulet


Hälsar på bror i Göteborg, klart man ställer upp när dom vill gå på liseberg ;)


Och efter att ha åkt denna skönhet så kan jag tala om att jag inte va så kaxig längre! huuuua



Besök i Gränna i sommras


Ett härligt myrpass´´

´
Träningsläger med Anundsjö i somras (:


Jag och Österberg efter våra stentuffa intervaller i sommarvärmen :)


Skytte träning med syrran och kameran :P


 Tränings dag i somras med BSK

Tävling i vintras, kärring växeln ;)


Ny cykeln min, ooooojaaaaa


Jag och syrran


Klart snyggaste student tröjan SP08 <3


Mina flok fior (:


Påväg på äventyr


Löptur med Tess i Storhogna i sommras :)



Tävling Mora


Heldag på Himmlabadet med Bästa Linnéa :)


Skidtur med mamma och syrran ;) haha




En helg i Bredbyn hos PattY


yeah



Funktionärer på paralympic under en av de finaste dagarna i vintras


fullt upp


Balen 2011


 STUDENTEN 2011

familjen.



skidisar


<3



klart snyggaste flaket :)


mina underbara vänner


TYSKLAND


godaste pizzan ever


lika fin som alltid!


söt Nybergs


Sollefteå skidskytte gymnasium <3


rodel åkning


skidtunneln


sötflikorna


(Y)



Påsk kärrningarna 2011 :)


Jul bakning med Patty och Agnes


Party ROCK!

NYÅR uppe på Hallsta med brudsen <3


Nu tar jag mitt pick å pack och rullar vidare på min puch alabama ;)


Nytt år nya möjligheter!
2011 ÄR ett minne blått!
Nu taggar vi
2012 å jordens undergång eller? ;)
puss & kram // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar