måndag 16 januari 2012

Tonight tonight

Tjennnnnixe bloggen!! Hoppas ni har det lika stört skönt som jag! Sitter i soffan och kollar på Idrottsgalan i min onepice! Funderar stark på att ha den i skolan imorgon man vill ju som ha uppmärksamhet eller?..
Måste ju hänga med i Brinks tempo och uppdatera flitigt ;) asså shiiiiit!

Me myself and I.
Kvällens Outfite:
Onepice: of Norway (julklapp)
Hårsnodd: säkert 1kr
Kamera: Kodak EasyShare C713, så jävla grym! he......he

Ikväll har jag varit på stor stan och shoppat med bästa Evelina Nyberg ;) eller aa köpte inget utbudet är lite halv kankigt blev iaf en krog kiwi på cooooooop;) as niiiiiiiice!
Medans jag ändå är igång tänkte jag bjuda på lite ego pics bara på mig o yeaah!!!




 Men ser ni värsta värsta ut växten man har då, kul liv!
Jajamän, detta va allt jag hade att komma med för tillfället!
puss och kram alla söta läsare <3// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar