söndag 29 januari 2012

Nyss brände jag mina mackor i brödrosten de har ju aldrig hänt förut.. Tur brandalarmet är ur funktion sedan en incident för sisådär 1 år sedan ;P
Jaaa som ni säkert förstår så är jag i solle town nu och blir väl här hela veckan hade jag tänkt, funderar över vart jag ska tävla till helgen men de löser sig säkert imorgon.
Imorgon har jag 3 engelska lektioner sedan lunch och träning, ojjj får inte glömma morgonstyrkan 06:45 ;)
Efter skolan blir det till att valla skidor 5 par faktiskt... nån som har lust att hjälpa till kanske? ring meeeeej ;) Ska nog klara av det även fast det är ganska tråkigt, har ju inge bättre för mig förmodligen.

Idag har jag tagit sovmorgon vaknade av att pappa ropa att evelina va på tv:n så då flög man ju näst intill upp ur sängen. Riktigt roligt att dom sänder så mkt från sm (y) efter det han jag en sväng på birsta som avslutades med att jag handlade på ica, mamma hade ju skickat MED MIG en lista ;P
Tro på fan att jag kommer på när jag sätter mig i bilen att jag glömt köttfärs... Går in igen näää men klart den är slut, självklart!
Konstig som jag är så tycker jag det är döö pinsamt att inte handla om man går in på en mataffär så då tog jag tillfället i akt och handlade frukost och grejer som jag skulle kunna ta med till solle så sliper jag handla där!!
Om jag ändå hade kommit ihåg att ta med mig maten hemifrån!
Glömde även min ipod som va på laddning. Ajaa får väl klara mig med min gamla mp3 haha

nä nu måste jag sova det här håller inte i längden! 
godnatt // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar