fredag 20 januari 2012

KUNG!

Dagens kung måste ju bara vara: Fredrik Lindström!
Så himla roligt och imponerande att se!



Sitter just nu och ser på prisutdelningen och det är ju svårt att missa hur glad han är! ;D

Snart ska jag själv ut och träna. Huvudvärken har släppt nu så då tänkte jag passa på att dra en repa uppe på Hallsta, i snöyran. SLUTA SNÖA, det räcker!

Idag satt jag och kollade på lite grejer på internet och det nya modet verkar vara nån blind som har gjort ;) Nä men nån tycker säkert att det är skit snyggt.. Dock inget för mig ;p
Här är några exempel:



Slutar väl med att jag har såna där innan det är klart. Lika som med OnePiecen som jag tyckte va så himla hemsk i början ;)

Ha en kung kväll people så hörs vi kanske sen :)
/V.Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar