torsdag 19 januari 2012

22:22

Haha, släpper ut håret efter att ha haft det i en knut hela dagen kunde ju inte låta bli att leka lite med det.
4 hårnålar, litehårspray ååååå vips så ser det till och med ut som om jaaa också brytt määä lite om håret ;)
haha brukar inte ha tid med sånt eller jag menar, jag prioriterar det inte högst på listan så att säga!
men är det såhär enkelt så kanske man ska lägga manken till någon fler dag, hehe 



För er som missat det så är det en speciell vecka denna vecka..
Vi bjuder lite mer på oss själv!
En till liten hemlis, dessa kort tog jag via facebook eftersom jag inte vet hur man här på camen utan att va inne på facebook ;) så rutti är jag! Lite pinsamt men jag skyndar mig snabbt som satan och tar bort bilderna lika fort, är ju faaaaan såå PINSAMT!
nu vet ni det säg det inte till någon :P
Godnatt igen nu ska jag och frippan gå och lägga oss ;)
Och kom ihåg "en frippa lägger man på morgon sedan är det hands off"
puss och kram // A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar