söndag 1 januari 2012

THE END!

Okej igår tog jag völvon till Solle town för att fira nyår med brudsen! När jag rullade in runt 3 tiden drog vi upp på Hallsta för en skidtur (: en riktigt månskeds promenad, fast på skidorna förstås :)
Efter det blev det panik ner på skolan duscha klä på sig köra tilll cooop inse att det är stängt så vi han inte köpa någon efterätt, leeees nå jävulst blev jaa!
Aja kuta upp till Nybergs försöka platta håret fast det är blött sminka sig för att inte komma allt för sent till Kina och kvällens midda med brudarna, tur några är bra på att hålla tiden iaf!!
Blev dö mätt som vanligt när man äter där, kanske de som är meningen! Vi styrde iaf kosan mot Sara Nordstrand där blev det massa roliga spel och massa prat å skratt ;)
Lite innan 12 tog vi våra bilar och körde upp på Hallsta så jävla underbar utsikt asså! Stod där och skålade in nyåret med Pommac å alla raketer som skötts i Sollefteå :P
Riktigt mysigt där uppe :) sedan skulle jag ju även smälla den där mindre varianten av raketer som jag fick av bror ;) hade lite små problem men tillslut så haha!

Efter det blev det ut och kolla draget i Sollefteå vilket vi inte hittade så återvände till sara och fortsatte snacka och körde även psykologen med Frida ;)
Sedan drog delar av gänget till Patty och såg film dock inte så länge fick ju rycka ut å köra lite bil höhö

Väl hemma i läggan möts jag av att saker och ting inte står på rätt plats hmmm? vem kan det vara???
Jag har alltid haft möblerna på samma plats men nu stog allt helt fel!! Min första tanke va faaaaaaaan va jobbigt å hä tillbaka allting men efter ett tag insåg jag att jag måste ju förändra nånting så varför inte!
Så nu är jag glad att mina Pinglor lättar upp stämmningen ibland genom att ta sig friheten att möblera om ;)
diggar starkt att dom ställde Sollefteå hockey almenackan vid spegeln på toaletten haha

Fick åka och köpa frulle imorse sedan blev det hem å plocka ihop lite, damsög faktiskt.. Sedan tog jag bilen och drog hem hem igen, skönT! Blev en snabb visit i Sollefteå :P

Har nyss fixat och trixat lite med min dator som har varit på lagning såhär 1 år senare :) (Y) så nu kan ju pappa ha sin dator för sig själv.  Nä nu ska jag sova, simma lugnt // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar