tisdag 3 januari 2012

Back in town

Hejhopp!
Idag kom jag tillbaka till storstan Sollefteå. Skönt! Börjar få ångest över att jag snart flyttar härifrån, nu när man börjat stortrivas här! :(

Lovet har varit bra hittills, haft en bra jul och ett bra nyår! Shoppat en hel del på mellandagsrean också, hihi! Plus att jag har åkt massa skidor hemma i skogen där vi åkte för några år sedan när det inte fanns nå snö nere i byn. Underbart roligt! Igår blev det pannlampa där uppe i kolsvarta skogen. Väckte gamla minnen med andra ord :)

Just nu sitter jag här hemma hos familjen Forsberg och dom har det lite kaos just nu. Försöker koppla in nå nytt internet och tv, verkar inte gå allt för bra ;p
Sitter nu och väntar på att hockeyn ska börja så jag kan sova. Orkar inte vara vaken och kolla på nå sånt där.

Nu blir det fika. Tack & hej! /Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar