tisdag 10 januari 2012

Trööööött

Tjatja!
Ligger i sängen och är väldigt trött. Blir nog till att slagga snart ;) tänker varje morgon att jag borde lägga mig tidigare på kvällarna så nu var det dags för att uppfylla det!

Annars idag så har det varit skola med två lektioner och sedan träning. ÖK + skytte! Körde stafetter också vilket var nyttigt för psyket. Gick väl lite halvknackigt för dom flesta. Stressen och "tankarna" kommer smygandes när det är dags för lagtävlingar :p

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Lagat mat som nu kommer bli varje dag i vår. Känns mycket bra att jag slutat äta middag på skolan eftersom jag kan göra mycket bättre mat hemma än vad vi får där, plus att jag inte har stressigt med lektioner och sånt där så det är lika bra att laga nå gött hemma :) dom dagar man inte riktigt hittat den där matlagningsgnistan får man väl alltid bjuda in sig hos familjen Forsberg kanske? ;)
Har även städat garderoben och ni som vill ha nått så är det bara att komma hit och plocka, mycket fint som jag nästan aldrig använder.. Vet inte varför? :o
Kvällsfikat blev fruktshake idag igen. Finns INGET godare! :D


Nä nog om detta. I morgon är det INGEN morgonstyrka, tack kära nån! Är inte riktigt van med att gå upp sådär supertidigt på morgonen än, men man vänjer väl sig ;p

Dags att stänga dom små grönblå! Godnatt!
/Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar