söndag 22 januari 2012

FRUSTRERAD!

Aaaarg nå jävulskt nu!
Första gången på minst 5 veckor som jag la mig och sov igår utan att ställa klockan, vilken kändes oerhört skönt med tanke på hur trött jag varit dom senaste veckorna. Var verkligen efterlängtat med sovmorgon.
Men nää... Vaknade nyss och klockan är 6, och kan nu inte somna om. Har så förbannat ont i munnen. Brukar få små(ibland jäkligt stora!) blåsor i munnen och nu gör det ooont! :( Det värsta är att ingenting hjälper.. Har fått nå salva som jag ska smörja på, men det glider ju bara av, har fått munnskölj som ska hjälpa och har fått tabletter för det troligen va brist på nått i kroppen, därför jag fick blåsor, men nä.. Ingen funkar!

LÅT MIG SOVA FÖR EN GÅNGS SKULL!

Kanske ska upp och göra lite morgonstyrka nu kanske? Vore ju duktigt. Nu när man för en gångs skull är pigg på morgonen.
HATAR att det ska bli så här varje gång jag väl får sova...

Aja.. Hoppas ni andra sover gott i alla fall! /V.B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar