onsdag 25 januari 2012

Lilllördag

 Veckan rullar på rätt så fort! Denna vecka har man ju glidit runt ;) inte altid man har bil till hands ganska skönt men man blir ju lite som små lat... att åka bil till skolan när man går på typ 3min är väl inte okej?!
Aja, idag har jag haft hel VILA! men vaknade i tid ändå när mina sovgäster skulle gå på morgonstyrka sådär runt 6 tiden! Jajamän igår va de övernattning hos mig! Patty och Agnes riktigt kul, dock la vi os lite väl sent men att gå igenom min garderob kan ju som sagt ta ett tag :S

Men jag hade inga problem att somna om, dock att vakna i tid va ett problem! Skolan börja kl9 vakna 20 i 9 tar på sig de första bästa och slänger i mig lite frulle sedan skyndar man sig förbi spegeln och halv joggar till skolan!
En normal dag för att vara mig, stressa lite smått men ändå hinna! ÄLSKAR ATT SOVA!!!
Hade iaf hjälp engelska och hantvärk och vanlig engelska idag, inte allt för jobbigt!
På kvälls kvisten har vi haft kvällsskytte gick ganska bra faktiskt, bra skjut förhållanden om man säger så! Alltid kul att spöa kaxiga killar också, Girl power!
Blev att värma upp bilen lite också så drog en coop runda med Evelina och Mattias :D Änu har jag vikt och rensat garderoben, fasen va mkt kläder man har som bara ligger där..
Min tanke är - jag kanske kan använda de nångång i framtiden....
Tyckte de va lite kul med bloggrepen också :P Undra om det är settis som varit ifarten ;) Skådespelaren i filmen är skidgyms egen felix hopstadius även kallad HOPP HOPP!!
Aja nu tänkte jag hä upp massa bilder men har glömt sladden till ny mobilen hemma :(


Fika och färgning av hår i måndags! :D

Vill också tillägga att mobilen funkar kanon! Tack BROR :D

GODNATT EVERYBODY! //anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar