söndag 22 januari 2012

Lyckad DAG!

Jag starta dagen med lite sovmorgon drog till skolan sympati vallade, hade inget bättre för mig så la skyddsparaffin på skate skidorna också ;)
Efter det drog vi till Graninge för graningerundan! Har åkt där som mindre men nu de senaste åren när man åkt fram och tillbaka mellan solle å timrå så har man ju alltid kollat in banan som går under vägen och allt!
Idag ville jag tävla! 10 km klassiskt inte helt optimalt för min smak men det gick betydligt mycket bättre än i Åsarna! Nu gick man ju inte när man skulle saxa, skön känsla! När man känner att man vill köra ett till varv efter att ha varvat!
Trodde inte riktigt min uppladdning var optimal men tydligen funkar två dubbelpass två dagar i rad och tävling på de!
Positivt nå KP! Okej jag vann inte men de spelar ingen roll e det är känslan man vill åt att för en gångs skull vara NÖJD!
Som grädde på mosen fick man ju träffa Anna Ö också!:))

Sedan överlät farsgubben mig att köra hem också vilket också är roligt när man inte kör så ofta nu för tiden :D
Väl hemma blev det en uppfriskande dusch i halvljummet vatten "det som inte dödar härdar" brukar man säga!

Säckade ner mig i soffan och vips så kom mamma och bror Linus hem! Hade hört rycktes vägar att jag skulle få "en sen julklapp" även fast jag redan fått en av han.
Så nu har man ju fått en SAMSUNG GALAXT S2, ofatbart vad glad jag blev näst intill tårögd! Så mkt som jag velat ha en ny mobil, slarvade ju bort min iphone som jag också fick av han skuldkänslor gånger 1000.
Nu jädrar ska jag vara rädd om den imorgon bär det av till birsta och skaffa skal å en grej som ja kan ha runt halsen, här ska inget slarvas bort nå MER! nu är det slut på det!!!

Så ikväll har jag och bror suttit och fixat med telefonen, spelat kort med mamma och pappa, sett film, ätit tacos och bara varit! Underbart!
Sedan har vi spelat wordfeud men det slutade med att brorsan laddade hem ett fusk program så hade inte en chans, kul spel som man kan fuska på!!!! haha
Hur va dethär med fair play??

Nu ska jag gå och borsta gaddarna upp tidigt imorgon för träning på bsk komb! Sedan vid 3,4 tiden blir det masars innan man drar tillbaka till Sollefteå!

Godnatt// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar