måndag 30 januari 2012

Underbart!


Dagens pass: 3h fina spår och oslagbart väder! Med Patty och Victor (y)



Helgens fångst: Evelina Settlin i tv rutan :D


Oj, vilket vallaproffs jag är!!!


Imorgon blir det test av skate skidor :))



Skåpet nere på skidgym!
till vänster har vi Patty Nyberg mitt mitt Jag och på höger siaaa har vi fröken Glännerud ;)


Men det är ju insidan som räknas ;) Ny städat vare jaaaa...


Dax för fredags mys om det så är det sista jag gör!!!!!
dagens foto place!


Ojdåååååå!


Har ni hört talats om måndags godis?
"Måste ju passa på när man inte har barnen med"
Klart du är värd lite Godis Långberg, men låt de inte bli en dålig vana..
Nu ska jag krypa ner i min o bäddade säng och hoppas att jag kan sova något bättre inatt!
Vakna kl 3 och känna att man inte sovit är o optimalt!
puss och kram och nyp i stjärten GODNATT! // annast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar