torsdag 17 november 2011

Day end!

Nu har snart hela dagen rullat förbi. Sovmorgonen till 10 satt fin fint lika så pannkakorna som fick bli min frukost idag! Sedan döööö hängde jag på skolan i X antal timmar... han göra lite nytta så som att göra Engelska, tvätta, göra vapen vård och jaa inte så mycket mer ;)
Efter skolans middag blev det en sväng med Carro på stan och inhandlade diverse saker hihi sedan blev det en sväng till hennes lägga för lite fix å trix ;P
På tal om det så inom några dagar kanske ni ska få er ett fin fint kort från då jag och Carro knäppte kort till Sollefteå hockeys Kalender!! Jajamän, ni kan ju även köpa hela kalendern å sponsra Sollefteå hockey då rå!!!
aja back to det "viktiga"... Efter vi varit hos Carro drog vi ner på videoteket och införskaffade Godis inför kvällens film, breaking dawn som sågs med 8 till skidgymbrudar, riktigt skojsigt!!
Min film recension är väl inte dålig men inte kanon bra heller, tror jag hade lite höga förhoppningar! Kan även säga att den va lite smått äcklig/ läskig blev tvungen att kolla bort en sväng..
Ett bättre tips från mig är filmen jag såg på lovet IN Time!!! Riktigt grym den måste ni bara se!!!

Nu till det jag egentligen skulle skriva.
Nyss dammade jag fram tävlingskläderna riktigt nice, den röda färgen skriker som i ögonen men annars så ;) Är riktigt tagg på att dra på mig den och kötta lite i Östersund till Helgen! nä nu måste jag sova!
Imorgon väntar styrka, tvätta, valla, äta, åka till Ösund och så vidare!!
sov så sött kram // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar