torsdag 17 november 2011

God morgon!

Jahaja. Här ligger jag ja. Vaknade klockan 6 i morse :o jaa jag sa ju att jag skulle vakna tidigt bara för att vi får sova länge idag.. Somnade dock om till halv 8, men sen dess har jag varit klarvaken.
Ligger här nu och har inget att göra. Nyss läst tusentals olika bloggar och kollat runt på allt viktigt på internet och inser hur lätt allt vore om man hade haft några miljoner i fickan. Tänk vad grejer man hade kunnat köpa ;) haha. tror jag ska gå ner på affären och köpa en trisslott idag i hopp om att vinna lite pengar så man har råd med alla julklappar som ska inhandlas.

Annars idag så ska jag plugga engelska, städa min garderob som det ser ut som en orkan har fastnat i, tvätta och greja, klippa mig och färga håret och säkert nått mer också. Typ packa eftersom jag nog drar till Östersund i morgon :) ska bli roligt att åka lite skidor på snö, har liksom längtat! ;)

Nä nu är det dags att göra nå nytta. Ha en bra dag gott folk :)
/V.Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar